Grootverbruik meetdata aanvragen
Voor aanvragen van het grootverbruik data is het afhankelijk van welk meetbedrijf je heb. Onderstaand zie je welke actie je moet ondernemen om de meetdata op te vragen. Mocht je er niet uitkomen, kan je altijd contact met ons opnemen via [email protected].
Kenter
Soort koppeling: API
Aanvraag data:
Stuur een email naar Kenter via [email protected] met het verzoek om de EAN(’s) toe te voegen aan de API-koppeling met Energiemissie. Zorg ervoor dat je ook de machtiging van de klant/reseller meestuurt.
Zodra je een reactie hebt ontvangen van Kenter waarin staat dat de meter is gekoppeld aan de API, dien je contact op te nemen met support@energiemissie. Vraag het supportteam of zij het meetbedrijf kunnen verbinden met de juiste organisatie, aangezien de EAN('s) nu aan de API-koppeling zijn toegevoegd.
Indien je een reseller bent, zal het supportteam je vervolgens op de hoogte stellen dat je meters kan verladen. Bij directe klanten zorgt het supportteam dat de meters verladen worden en zal het een terugkoppeling geven, als de data binnen is.
Tip! Mochten het meer dan 10 EAN’s zijn, lever deze dan aan in een excel bestand bij het meetbedrijf.
Anexo:
Soort koppeling: API
Aanvraag data:
Stuur een e-mail naar Anexo via [email protected] met het verzoek om de EAN(’s) toe te voegen aan de API-koppeling met Energiemissie. Zorg ervoor dat je ook de machtiging van de klant/reseller meestuurt.
Zodra je een reactie hebt ontvangen van Anexo waarin staat dat de meter is gekoppeld aan de API, dien je contact op te nemen met support@energiemissie. Vraag het supportteam of zij het meetbedrijf kunnen verbinden met de juiste organisatie, aangezien de EAN('s) nu aan de API-koppeling zijn toegevoegd.
Indien je een reseller bent, zal het supportteam je vervolgens op de hoogte stellen dat je meters kan verladen. Bij directe klanten zorgt het supportteam dat de meters verladen worden en zal het een terugkoppeling geven, als de data binnen is.
Tip! Mochten het meer dan 10 EAN’s zijn, lever deze dan aan in een excel bestand bij het meetbedrijf.
Fudura:
Soort koppeling: API
Aanvraag data:
Stuur een e-mail naar Fudura via [email protected] met het verzoek om de EAN(’s) toe te voegen aan de API-koppeling met Energiemissie. Zorg ervoor dat je ook de machtiging van de klant/reseller meestuurt.
Zodra je een reactie hebt ontvangen van Fudura waarin staat dat de meter is gekoppeld aan de API, dien je contact op te nemen met support@energiemissie. Vraag het supportteam of zij het meetbedrijf kunnen verbinden met de juiste organisatie, aangezien de EAN('s) nu aan de API-koppeling zijn toegevoegd.
Indien je een reseller bent, zal het supportteam je vervolgens op de hoogte stellen dat je meters kan verladen. Bij directe klanten zorgt het supportteam dat de meters verladen worden en zal het een terugkoppeling geven, als de data binnen is.
Tip! Mochten het meer dan 10 EAN’s zijn, lever deze dan aan in een excel bestand bij het meetbedrijf.
Joulz:
Soort koppeling: API
Aanvraag data:
Stuur een e-mail naar joulz via [email protected] met het verzoek om de EAN(’s) toe te voegen aan de API-koppeling met Energiemissie. Zorg ervoor dat je ook de machtiging van de klant/reseller meestuurt.
Zodra je een reactie hebt ontvangen van Joulz waarin staat dat de meter is gekoppeld aan de API, dien je contact op te nemen met support@energiemissie. Vraag het supportteam of zij het meetbedrijf kunnen verbinden met de juiste organisatie, aangezien de EAN('s) nu aan de API-koppeling zijn toegevoegd.
Indien je een reseller bent, zal het supportteam je vervolgens op de hoogte stellen dat je meters kan verladen. Bij directe klanten zorgt het supportteam dat de meters verladen worden en zal het een terugkoppeling geven, als de data binnen is.
Tip! Mochten het meer dan 10 EAN’s zijn, lever deze dan aan in een excel bestand bij het meetbedrijf.
Vattenfall warmte:
Soort koppeling: CSV aanlevering
Aanvraag data:
Vattenfall mailen (via [email protected]) met het volgende verzoek: Graag wil ik de dagelijkse meetdata voor de onderstaande EAN ('s) per e-mail aangeleverd krijgen op; [email protected] via het afgesproken format. Hierbij ook graag de historische meetdata beschikbaar stellen via hetzelfde bestand.
EAN('s):
EAN('s):Wij zullen dan de data verwerken zodra wij deze ontvangen op [email protected]
Indien Vattenfall heeft aangegeven dat zij de data hebben verstuurd en de data is na 48 uur nog niet zichtbaar in de portal, neem dan contact op met [email protected]. Het supportteam kan dan controleren of de data juist is aangeleverd.
Tip! Mochten het meer dan 10 EAN’s zijn, lever deze dan aan in een excel bestand bij het meetbedrijf.
TUMS:
Soort koppeling: API
Aanvraag data:
- Stuur een e-mail naar TUMS via [email protected] of [email protected] met het verzoek om de EAN(’s) toe te voegen aan de API-koppeling met Energiemissie. Zorg ervoor dat je ook de machtiging van de klant/reseller meestuurt.
- Zodra je een reactie hebt ontvangen van TUMS waarin staat dat de meter is gekoppeld aan de API, dien je contact op te nemen met support@energiemissie. Vraag het supportteam of zij het meetbedrijf kunnen verbinden met de juiste organisatie, aangezien de EAN('s) nu aan de API-koppeling zijn toegevoegd.
- Indien je een reseller bent, zal het supportteam je vervolgens op de hoogte stellen dat je meters kan verladen. Bij directe klanten zorgt het supportteam dat de meters verladen worden en zal het een terugkoppeling geven, als de data binnen is.
Tip! Mochten het meer dan 10 EAN’s zijn, lever deze dan aan in een excel bestand bij het meetbedrijf.
Innax:
Soort koppeling: API
Aanvraag data:
- Stuur een e-mail naar Innax via [email protected] met het verzoek om de EAN(’s) toe te voegen aan de API-koppeling met Energiemissie. Zorg ervoor dat je ook de machtiging van de klant/reseller meestuurt.
- Zodra je een reactie hebt ontvangen van Innax waarin staat dat de meter is gekoppeld aan de API, dien je contact op te nemen met support@energiemissie. Vraag het supportteam of zij het meetbedrijf kunnen verbinden met de juiste organisatie, aangezien de EAN('s) nu aan de API-koppeling zijn toegevoegd.
- Indien je een reseller bent, zal het supportteam je vervolgens op de hoogte stellen dat je meters kan verladen. Bij directe klanten zorgt het supportteam dat de meters verladen worden en zal het een terugkoppeling geven, als de data binnen is.
Tip! Mochten het meer dan 10 EAN’s zijn, lever deze dan aan in een excel bestand bij het meetbedrijf.
Enavi:
Soort koppeling: CSV aanlevering
Aanvraag data:
Enavi mailen met het volgende verzoek: Graag wil ik de meetdata voor de onderstaande EAN ('s) aangeleverd krijgen naar [email protected] via het afgesproken format. Hierbij ook graag de historische meetdata beschikbaar stellen via hetzelfde format.
EAN('s):
EAN('s):Wij zullen dan de data verwerken zodra wij deze ontvangen op [email protected]
Indien Enavi heeft aangegeven dat zij de data hebben verstuurd en de data is na 48 uur nog niet zichtbaar in de portal, neem dan contact op met [email protected]. Het supportteam kan dan controleren of de data juist is aangeleverd.
Tip! Mochten het om meer dan 10 EAN’s gaan, lever deze dan aan in een excel bestand bij het meetbedrijf.
Groendus (voormalig EMB2020):
Soort koppeling: CSV aanlevering
Aanvraag data:
- EMB2020 mailen (via [email protected]) met het volgende verzoek: Graag wil ik de meetdata voor de onderstaande EAN ('s) aangeleverd krijgen naar [email protected] via het afgesproken format. Hierbij ook graag de historische meetdata beschikbaar stellen via hetzelfde format.
EAN('s):
EAN('s): Wij zullen dan de data verwerken zodra wij deze ontvangen op [email protected]
Indien Groendus heeft aangegeven dat zij de data hebben verstuurd en de data is na 48 uur nog niet zichtbaar in de portal, neem dan contact op met [email protected]. Het supportteam kan dan controleren of de data juist is aangeleverd.
Tip! Mochten het meer dan 10 EAN’s zijn, lever deze dan aan in een excel bestand bij het meetbedrijf.
Ennatuurlijk:
Soort koppeling: CSV aanlevering
Aanvraag data:
Ennatuurlijk mailen met het volgende verzoek: Graag wil ik de meetdata voor de onderstaande locaties aangeleverd krijgen op [email protected] in het overeengekomen format. Graag vermelden: "Export - Energiemissie".
EAN code:
Adres + postcode:
Klantnummer:Wij zullen dan de data verwerken zodra wij deze ontvangen op [email protected]
Indien Ennatuurlijk heeft aangegeven dat zij de data hebben verstuurd en de data is na 48 uur nog niet zichtbaar in de portal, neem dan contact op met [email protected]. Het supportteam kan dan controleren of de data juist is aangeleverd.
Tip! Mochten het om meer dan 10 EAN’s gaan, lever deze dan aan in een excel bestand bij het meetbedrijf.